Studiile muzicale le-a început la Conservatorul din Iaşi (1962-1964), cu Constantin Constantinescu (teorie-solfegiu), continuându-le la Conservatorul Cluj Napoca (1964-1967), cu Liviu Comes (armonie), Dan Voiculescu (contrapunct), Romeo Ghircoiaşiu (istoria muzicii), Traian Mârza (folclor), Dorin Pop (dirijat coral) şi Janky Ilona (pian). Paralel a urmat Facultatea de filologie la Universitatea „Bolyai” din Cluj Napoca.
Dirijor de orchestră de muzică uşoară la Mamaia, Braşov, Eforie şi pe vasul „Transilvania” (1967-1969), dirijor la Teatrul de Stat din Oradea (1969-1971); redactor în Redacţia emisiunilor în limba naţionalităţilor conlocuitoare (1971-1984) şi redactor în Redacţia muzicală (1984-1985) din Radioteleviziunea Română; regizor muzical în Radioteleviziunea Română (din 1985). A publicat articole în „A Het”, „Secolul 20”, „Muvelodes”, „Utunk” (Cluj Napoca), „Faklya” (Oradea), „Tett”, „Ifjumunkas”, „Hargita” (Miercurea Ciuc) şi „Hargita Kalendarium” (Miercurea Ciuc).
MUZICĂ DE TEATRU
• Critis de Radu Stanca (1969), premieră Oradea, 1969, Boros Zoltan;
• Michelangelo de Alexandru Kiriţescu (1969), premieră Oradea,1969, Boros Zoltan;
• Alomhajo de Tabery Geza (1970), premieră Oradea, 1970, Boros Zoltan;
• Măsură pentru măsură de W. Shakespeare (1971), premieră Oradea, 1971, Boros Zoltan;
• Gaby Gay de Berthold Brecht (1971), premieră Oradea, 1971, Boros Zoltan;
• Irgalmas hazugsag (Minciuna izbăvitoare) de Szekely Janos, premieră Oradea, 1979;
• Noi, Bethlen Gabor de Csep Sandor (1981), premieră Cluj Napoca, 1981, Teatrul Maghiar de Stat.
MUZICĂ DE FILM
• Muzsikala varos (Oraşul care cântă), (1971) film de TV, muzica şi regia Boros Zoltan;
• Andilandi de D.R. Popescu (1977), regia Tomory Peter;
• Mondod-e meg? (Mai spui?) (1980), regia Dan Grigore Popa.
MUZICĂ DE JAZZ
• Preludiu (1967), pentru cvartet de jazz;
• Scoica (1970), pentru formaţie de jazz;
• Dacă vrea (1974), pentru voce şi formaţie de jazz, versuri de Luminiţa Coler;
• Toamna în oraşul meu (1974), pentru voce şi formaţie de jazz, versuri de Luminiţa Coler;
• Romanţă (1974), pentru voce şi formaţie de jazz, versuri de Ion Minulescu;
• Blues pentru Sibiu (1976), pentru grup vocal şi formaţie de jazz;
• Inflexiuni în Fa (1984), pentru trio instrumental;
• Primăvara capricioasă (1984), pentru trio instrumental;
• Un gând (1985), pentru voce şi trio instrumental;
• Paşi spre infinit (1986), suită pentru cvartet instrumental;
• Ziua aceea (1986), pentru trio instrumental;
• Aşteptarea (1987), pentru trio instrumental;
• Alternative (1986), pentru trio instrumental;
• Calea cea mai lungă spre lumina cerului (1987), suită pentru formaţie de jazz.
MUZICĂ UŞOARĂ
• Szel hozott, szel visz el (Vântul m-a adus) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Lorinc Szabo;
• Regi nota (Cântec vechi) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Sandor Remenyik;
• Jo lett volna (Ar fi fost bine) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Gyula Halasi;
• Primul spectacol (1971), pentru formaţie instrumentală;
• Szerelem (Dragoste) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Gizella Hervay;
• A ven ligetben (În parcul cel bătrân) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Boros Zoltan;
• Az ejen at (Prin noapte) (1971), pentru voce şi pian, versuri de Boros Zoltan;
• Hajnali bar (În zori de zi) (1972), pentru voce şi pian, versuri de Boros Zoltan;
• Vallomas C-durban (Destăinuire în Do major) (1972), pentru voce şi pian, versuri de Boros Zoltan;
• Hattyudal (Cântec de lebădă) (1972), pentru voce şi pian, versuri de Tabery Geza;
• Abbol indultam hi (Pentru tine) (1972), duet pentru voce şi pian, versuri de Marki Zoltan şi Dorina Trandafir;
• Cum e în soare (1974), pentru voce şi pian, versuri de Luminiţa Coler şi Kacso Marta;
• Simogatas (Răspunsul tăcerii) (1977), pentru voce şi pian, versuri de Arpad Farkas şi Flavia Buref;
• Noe barkaja fele (Spre arca lui Noe) (1979), pentru voce şi pian, versuri de Kanyadi Sandor;
• Mama (1982), pentru voce şi pian, versuri de Attila Jozsef;
• Volna meg (Aş mai avea ceva de spus) (1984), pentru voce şi pian, versuri de Kanyadi Sandor;
• Scrisori (1984) pentru grup vocal şi pian, versuri de Iustina Dan;
• Tu eşti (1985), pentru voce şi pian, versuri de Gheorghe I. Marian;
• Amintirea vacanţii (1985), pentru voce şi pian, versuri de Eugen Dumitru;
• Noi doi (1985), pentru voce şi pian, versuri de Dumitru Popescu-Chiselet;
• Azi te-am revăzut (1986), pentru voce şi pian, versuri de Dumitru Popescu-Chiselet;
• Un colţ de cer (1986), pentru voce şi pian, versuri de Gheorge E. Marian;
• Dacă totuşi vei pleca (1987), pentru voce şi pian, versuri de Dumitru Popescu-Chiselet;
• Adevărul florilor (1987), pentru voce şi pian, versuri de Dumitru Popescu-Chiselet;
• Alinare (1987), pentru voce şi pian, versuri de Eugen Dumitru.
CÂNTECE PENTRU COPII
• Felfedezok (Descoperitorii) (1969), pentru voci egale, versuri de Veress Zoltan, în „Jobarat”, Bucureşti, 29 mai 1969;
• Tolgy, tuz, fenyo (Stejar, foc, brad) (1973), pentru voci egale, versuri de Cseke Gabor, în „Jobarat”, Bucureşti, 15 martie 1973.
EDIŢII CRITICE, CULEGERI
• Enekben hallottam – regi magyar vilagi enekek (Vechi cântece maghiare laice din secolele XVI- XVIII), Bucureşti, 1981.
Viorel COSMA, Muzicieni din România. Lexicon, vol.1, 1989